19th Ave New York, NY 95822, USA

Analiz ve Raporlama

Analiz ve Raporlama

Sosyal Medya analiz ve raporlamada temel amaç, sosyal medyayı kontrol altına aldığınızdan bu yana etkisini nasıl ölçeceğinizi anlayarak günlük çalışmanızı iyileştirmektir. Bir Sosyal Medya Raporu, iş etkinliğinizi bir Sosyal Medya veya Topluluk Yöneticisi olarak ölçmenize olanak sağlar. Bu rapor belirli bir markanın veya şirketin farklı sosyal ağlarda sahip olduğu etkinliği göstermelidir. Bir sosyal medya raporu ne zaman teslim edilmelidir? Sosyal medya hakkında bir rapor normalde belirli bir sürenin sonunda verilir ve üç tür rapor tanımlayabileceğimize bağlı olarak: Haftalık, aylık veya yıllık rapor.
Görüşümüzü istiyorsanız, aylık bir sosyal medya raporuna yönelmelisiniz. Ancak, şirkete sunacak bir yıllık rapor hazırlamak, böylece markalarının yıl içindeki gelişimini görebilmek için de önemlidir.
Sosyal Medya Raporu ve Analizi Neden Önemlidir?
Çalışmanıza değer verir. Çalışmanızı izlemezseniz, sosyal medya stratejinizin işe yarayıp yaramadığını bilemezsiniz.
Müşterilerinizin sosyal ağ hesaplarının gelişimini görmesine izin vermek.
Elde edilen sonuçların sizin veya müşteri tarafından belirtilen hedeflere ulaşılmasına yardımcı olduğunu göstermek için.
Değişiklik yapmak veya işlemleri tekrarlamak için önem taşır.